lunes, 3 de abril de 2017

Qui Som? PRESENTACIÓ DEL GRUP "SUPERGIRLS"

Som 5 nenes de l'escola Cor de Maria de Sant Celoni que hem fet un blog de les Noves Tecnologíes seguint les instruccions de Consumópolis.

Ens diem Núria,Mireia,Mafer,Maria,i Aina.

LES NOSTRES AFICIONS SÓN...
Aina: A mi m'agrada molt tocar la flauta travessera i la guitarra. També m'agrada molt llegir, ballar i patinar sobre gel. Les meves amigues em consideren: bona amiga, estudiosa, respectuosa, alegre i simpàtica.

Maria: A mi m'agrada molt ballar diferents tipus de ball, llegir i anar a la muntanya amb els meus avis. Les meves amigues em consideren: graciosa, molt alegre , activa, bona cantant.

Mafer: A mi m'agrada molt ballar jazz, clàssic i contemporani. Les meves amigues em consideren: alegre, bona persona, bona balladora, amable i molt activa.

Mireia: A mi m'agrada anar de compres i riure amb les amigues. Les meves amigues em consideren:
riallera, molt amable i sincera.

Núria: A mi m'agrada jugar a hockey i passar-mi moltes hores. Sóc molt esportista. Les meves amigues em consideren: alegre, esportista, competitiva, amable i riallera.

La nostra tutora del treball és la Srta. Roser Mesa.

Bàsicament el que hem fet és buscar informació a Internet i preguntar a la gent que tenim al nostre voltant. De la informació obtinguda n'hem fet tres entrades.

No hay comentarios:

Publicar un comentario